Η εκλεκτή ερμηνεύτρια Μαργαρίτα Ζορμπαλά ολοκληρώνοντας έναν πολύ γόνιμο δισκογραφικό κύκλο επί μία δεκαπενταετία (1975-1990) κι αφού έφτασε σε ένα σημείο που έμοιαζε εγκλωβισμένη σε μια τυποποιημένη ερμηνευτική μανιέρα με ένα ρεπερτόριο αναντίστοιχο των ερμηνευτικών της δυνατοτήτων, αποφάσισε να αποσυρθεί για λίγο από την άμεση εμπλοκή της στα μουσικά πράγματα, ενώ παράλληλα από το 1993 εγκαταστάθηκε με την οικογένειά της μόνιμα στην Κύπρο. Εκεί λοιπόν θα κάνει το νέο μουσικό της φανέρωμα μετά από μια επταετή παρένθεση παρουσιάζοντας έναν καινούργιο κύκλο τραγουδιών με έντονη την «κυπριακή» σφραγίδα.
Το 1997 λοιπόν η Μαργαρίτα Ζορμπαλά μας χάρισε το άλμπουμ «Καφενείον η Ελπίς» σε μια εξολοκλήρου κυπριακή παραγωγή. Ο δίσκος περιλαμβάνει ένδεκα μελωδικές μπαλάντες έντεχνου ύφους σε στίχους του ποιητή Ανδρέα Νεοφυτίδη (παλιού συνεργάτη του Μάριου Τόκα) και μουσική εξ αδιαιρέτου των Κυπρίων μουσικών Παναγιώτη Πολεμίτη και Νεοκλή Νεοφυτίδη. Ο δεύτερος είναι ανεψιός του ποιητή, αξιόλογος πιανίστας και ενορχηστρωτής με πολλές συνεργασίες με διάφορους Έλληνες συνθέτες (Σταύρος Ξαρχάκος, Χρήστος Λεοντής, Ηλίας Ανδριόπουλος, Νίκος Κυπουργός κ.ά.). Μάλιστα το 2009 από τις εκδόσεις «Μετρονόμος» κυκλοφόρησε και η πρώτη προσωπική του δουλειά με τίτλο «Φαγιούμ», ενώ αργότερα συνεργάστηκε με την Ηρώ Σαΐα στο άλμπουμ «Παραδώσου» (2020).
Την ενορχήστρωση του δίσκου έκανε ο αξιόλογος Κύπριος πιανίστας και συνθέτης Σάββας Σάββα (σύζυγος παλιότερα της Λίας Βίσση). Ο ίδιος επιμελήθηκε και τον προγραμματισμό των υπολογιστών, ενώ ο Βασίλης Χατζηλούκας έπαιξε κιθάρες και ο Νίκος Νικολαΐδης μπουζούκι και μπαγλαμά. Η ηχογράφηση έγινε εξολοκλήρου με τεχνολογία DDD.
(c) CD | Alfa Mi Records | 1997 | Πηγή: d58
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου