Το διακριτικό πέρασμα του Αργύρη Κουνάδη από το ελληνικό τραγούδι, στο περιθώριο πάντα της κύριας ενασχόλησής του με τη λόγια μουσική, μας άφησε μια πολύ αξιόλογη παρακαταθήκη, πρώτα στις αρχές της δεκαετίας του '60 με κάμποσα σκόρπια τραγούδια για τις 45 στροφές και την επόμενη δεκαετία με μια ξεχωριστή σειρά προσωπικών δίσκων πλημμυρισμένων από θεσπέσια μελωδικά χρώματα ανάμικτα με αρώματα της ελληνικής παράδοσης.
Το 2020 εκδόθηκε ένας μικρός κύκλος τραγουδιών του Αργύρη Κουνάδη σε δεύτερη εκτέλεση με τίτλο: Μικρή μου Σελήνη και άλλα επτά τραγούδια. Κυκλοφόρησε από την ετικέτα Καθρέφτης Ήχων Αληθινών με αποκλειστική ερμηνεύτρια την Αυγερινή Γάτση, μια αξιόλογη μουσικό που καταπιάνεται συστηματικά με το παραδοσιακό και ρεμπέτικο τραγούδι και είναι μέλος του συγκροτήματος Rebetien. Το υλικό ενορχήστρωσε με ευαισθησία και γνώση ο συνθέτης και κοντραμπασίστας Αλέκος Βασιλάτος δίνοντας πολύ διαφορετικό ορχηστρικό χρώμα στα τραγούδια σε σχέση μ' αυτό που μας είναι οικείο από τις πρώτες τους εκτελέσεις.
Από τα οκτώ συνολικά τραγούδια του άλμπουμ τα μισά έχουν στίχους του Βαγγέλη Γκούφα (Γιασεμί, Μπήκανε δίσεκτοι καιροί, Καράβι καραβάκι, Δεν περισσεύει υπομονή), όλα γραμμένα στο διάστημα 1973-1982 με πρώτους ερμηνευτές τη Σωτηρία Μπέλλου, την Ελένη Βιτάλη, τη Στέλλα Γαδέδη και την Ελπίδα από τους μεγάλους δίσκους Δεν περισσεύει υπομονή (1973), Παραλογές (1975) και Μακρινή γειτονιά (1982). Τα υπόλοιπα τέσσερα τραγούδια είναι παλιότερα και πρωτοκυκλοφόρησαν στις 45 στροφές στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '60. Έχουν στίχους του Μιχάλη Κακογιάννη (Το βαλς της Μόνικας, Την είδα ξανά), του Μίνου Αργυράκη (Μικρή μου Σελήνη) και του Γιάννη Β. Ιωαννίδη (Τραγούδι που δε θα πω ξανά), ενώ πρώτοι τα είχαν ερμηνεύσει ο Γιάννης Βογιατζής, η Τζένη Βάνου και η Νινή Ζαχά.
(c) CD | Καθρέφτης | 2020 | Πηγή: d58
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου