Μετά την πολύχρονη δισκογραφική της σιωπή λόγω των προσωπικών της προβλημάτων η Λένα Πλάτωνος επανέρχεται στη δισκογραφία το 1997 με το θαυμάσιο δίσκο "Αναπνοές" υπογράφοντας και πάλι τη μουσική και τους στίχους, αλλά με ερμηνεύτρια αυτή τη φορά την παλιά της συνεργάτιδα Σαβίνα Γιαννάτου. Ο δίσκος μάλιστα σήμανε και την, προσωρινή έστω, επιστροφή της στη στέγη της Lyra, όπως στην πρώτη δημιουργική της περίοδο κατά τη δεκαετία του '80.
Πρόκειται για έναν κύκλο ερωτικών τραγουδιών σε χαμηλούς τόνους και ακουστική ενορχήστρωση που φαίνεται αρκετά μακριά από τους κυρίαρχους ηλεκτρονικούς ήχους του παρελθόντος φλερτάροντας έντονα με το χώρο της τζαζ, αλλά και του λεγόμενου "έντεχνου", πράγμα που θα επιβεβαιωθεί ακόμη καθαρότερα με την επόμενη δουλειά της, την "Τρίτη πόρτα" τρία χρόνια αργότερα, ενώ την ίδια χρονιά που κυκλοφόρησαν οι "Αναπνοές" εκδόθηκε και μια παράλληλη δουλειά με τίτλο "Το μίξερ της Λένας Πλάτωνος", όπου διάφοροι αξιόλογοι εκπρόσωποι της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής (Μιχάλης Δελτα, Coti K, Κωνσταντίνος Βήτα) διασκεύασαν κατάλληλα κάποια τραγούδια της συνθέτριας.
Ο δίσκος "Αναπνοές" ακούστηκε αρκετά κι ενθάρρυνε τη δημιουργό για μια δυναμική επιστροφή, πράγμα που επιβεβαιώθηκε με τη σταθερή, αν και αραιή, παρουσία της μέχρι και σήμερα στο μουσικό προσκήνιο. Σημαντικό πάντως πλεονέκτημα αυτής της δουλειάς αποτελεί αναμφίβολα η παρουσία της Σαβίνας Γιαννάτου που κατέθεσε μια υποδειγματικής απλότητας και εκφραστικής ακρίβειας ερμηνεία. Συνθεσάιζερ αυτή τη φορά έπαιξε η Μαλκίτα Χάγουελ, στα κρουστά ο Γιώργος Κατσάνος, κιθάρες ο Αριστείδης Χατζησταύρου και ηλεκτρικό μπάσο ο Δημήτρης Οικονομάκης.
(c) CD | Lyra | 1997 | Πηγή: d58
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου