Η συνεργασία του Μίμη Πλέσσα με τον σπουδαίο λαϊκό τραγουδιστή Στράτο Διονυσίου (1934-1990) έχει αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στην ελληνική δισκογραφία προσφέροντας κλασικές στιγμές που παραμένουν διαχρονικές και αξεπέραστες με κορωνίδα το εμβληματικό ζεϊμπέκικο "Βρέχει φωτιά στη στράτα μου" από το δίσκο "Μαζί με τον Στράτο" (1970).
Οι δυο τους ξανασυναντήθηκαν μερικά χρόνια αργότερα κάτω από "ειδικές" συνθήκες για μια δεύτερη ολοκληρωμένη συνεργασία, αφού μεσολάβησε το άλμπουμ "Τα 12 του Στράτου" (1974). Πρόκειται για το δίσκο "Πάλι μαζί μας" που κυκλοφόρησε από την Columbia την άνοιξη του 1976. Την εποχή εκείνη ο Στράτος βρισκόταν έγκλειστος στις αγροτικές φυλακές Τίρυνθας για μια κατηγορία, η οποία γύρω στο Πάσχα της ίδιας χρονιάς τελικά αποσύρθηκε κι ο τραγουδιστής αθωώθηκε, χωρίς όμως να καταφέρει εύκολα να αποσείσει από πάνω του τη βαριά σκιά της, πράγμα που επέφερε σοβαρό πλήγμα στην καριέρα του και χρειάστηκε να αλλάξει εταιρία και να βρεθεί στη Minos, όπου μπόρεσε και πάλι να ανακτήσει τη χαμένη εμπιστοσύνη του κοινού του και να ξεκινήσει μια δεύτερη και πιο σημαντική (εμπορικά) καριέρα.
Ο δίσκος λοιπόν "Πάλι μαζί μας", με το προφανές μήνυμα που κωδικοποιείται στον συγκεκριμένο τίτλο, ηχογραφήθηκε μέσα στις φυλακές Τίρυνθας, όπου μεταφέρθηκε ειδικά για το λόγο αυτό κινητό συνεργείο ηχοληψίας. Γιαυτό και ο Στράτος φωτογραφήθηκε - κόντρα στα δικά του στιλιστικά στάνταρ - με ένα απλό ζιβάγκο πουλόβερ, χωρίς το ατσαλάκωτο κοστούμι του! Εντάξει, αυτό δεν έχει και πολλή σημασία, για να μην πω κιόλας ότι ταιριάζει καλύτερα και με το ύφος των τραγουδιών!
Το άλμπουμ περιλαμβάνει δώδεκα καθαρόαιμα λαϊκά τραγούδια του Μίμη Πλέσσα προσαρμοσμένα άριστα στις φωνητικές δυνατότητες του Στράτου. Οι στίχοι γράφτηκαν από τον Κώστα Ρουβέλα. Ο Στράτος τα ερμήνευσε μια κι έξω δείχνοντας ότι η προσωπική του περιπέτεια δεν άγγιξε καθόλου το πηγαίο ερμηνευτικό του ταλέντο. Παρόλο όμως που πρόκειται για όμορφα και καλογραμμένα τραγούδια, δεν γνώρισαν και ιδιαίτερα θερμή αποδοχή από το κοινό κι έτσι, όπως προείπαμε, η καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή παρέμεινε μετέωρη για ένα διάστημα, ώσπου ήρθαν οι μεγάλες επιτυχίες ("Γυναίκες γυναίκες", "Υποκρίνεσαι").
(c) LP | EMI Columbia | 1976 | πηγή: tzil/d58
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου